Monday, September 26, 2011

Where do you come from?

Täiesti uues linnas, peres, koolis, trennis käies on ilmselgelt on üks kõige sagedami minult küsitavatest küsimustest "Where do you come from?".
Kui Eestis elades on mulle viimasel ajal isegi mulje jäänud, et meie väike riik kogub Euroopas aina kuulsust, siis minu ekslik arvamus sai siin (väga) kiiresti ümber lükatud. Vastates sellele küsimusele - "I come from Estonia, Estland", kuuleb tavaliselt lihtsalt 10 sekundit vaikust, sest nad ei taha esialgu tunnistada, et nad meist midagi ei tea :). Iga päev lisandub inimesi, kes seda mulle veel ja veel kinnitavad - meist ei tea 95% kohalikest põhimõtteliselt mitte midagi!

Mult on küsitud:
"Is Estonia a country or a city?"
"Do you speak English there?"
"Do you speak Russian there?"
"Estland??? Do you mean Iceland?"
"Do you have banks in Estonia?"
"Do you have insurance in Estonia?"
"Do you know what joghurt is?"
"Wait, I KNOW!!! The capital is Riga, right!?"

2 comments:

Kätlin Sepp said...

Päris armas. Ma poleks kyll osanud arvata, et hollandlased ei tea, kus asub Eesti..
Ma olen ka päris huvitavaid kysimusi siin saanud. Yks oli, et " Do you speak Estonianish there? " :D

Anonymous said...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed
erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.