Thursday, October 20, 2011

Aeg läheb uskumatult kiiresti



Siin olles ei pane tähelegi, kui järsku on viimasest postitusest juba peaeagu kuu möödas...

(Vabandan selle postituse fondi pärast, üritasin seda muuta aga ei õnnestunud :))

Igatahes, on mul praegu arvestuste nädal. Kui Eestis tähendab see seda, et tunniplaan on sama, lihtsalt nädala jooksul on palju töid, siis siin on teistmoodi. See nädal on mul kokku ainult 6 tundi kooli - inglise keele, Kunsti, hollandi keele, ühiskonnaõpetuse, matemaatika ja ajaloo arvestused. Preaguseks on mul tehtud kõik peale ajaloo.

Kusjuures täna pole mul ühtegi arvestust ja täitsa vaba päev :).
Minu jaoks näevad arvestuste päevad välja sellised: töö algab 10.45, mina jõuan kuskil 10.40 kooli ning mul pole aimugi millises klassiruumis mu tund on. Kuna mu koolis on 8 korpust (A-H), siis on vahel selle õige klasssiruumi leidmisega üsna raskusi. Tavaliselt on mu taktika selline - liigun lihtsalt suvalises suunas korpusest korpusesse/korruselt korrusele ja otsin tuttavaid nägusi :D. Siiani on see taktika igatahes toiminud.

Jõudes klassi (tavaliselt läbimärjana), liigun lähima vaba istekoha poole (samal ajal saadavad mind läbivettinud jalanõude lirtsuvad hääled.) Maha istudes leian laualt töö ning 2-3 paberit, kuhu vastused kirjutada. Järgmisena hakkan ma endale küsimusi tõlkima. Siinkohal märgin ära, et ei, ma ei tee seda Google Translatoriga :). Enamasti saan kuskil 1/3 tööst aru. Seega hoian ma koolile paberit kõvasti kokku, sest enamasti ei jõua ma vastuste

kirjutamisega kaugemale kui esimese paberi esimene pool. Küll aga oli juba päris uhke tunne kui ma sain näiteks ühiskonnaõp. arvestuse ajal aru lausest - "Too välja põhilised erinevused ja sarnasused sotsiaalkindlustuse ja tööandja kindlustuse vahel." Võib vist öelda, et keeleoskus areneb küll :).

Ahjaa, alatest tänasest muutus meie maja ametlikult loomaaiaks. Meil on nüüd 2 kana, umbes 15 kala, Tiemen (mu vend), 2 kassi, 1 koer ja Tiemen tõi tänavalt meile veel ühe vigase tiivaga linnu :D.Kalad on Henry (isa) hobi. Kuid meil pole mitte mingi tavaline väike akvaarium väikeste kalakestega. Meil on hoopis aias suurte kaladega suur bassein :).

Kassid tõi meile eile üks pere tütardest. Miss Candy & Fire. Fire on rahuliku iseloomuga ja
Miss Candy pidi täielik näkk olema - tujutsema jms. Kuna Miss Candy on minuga aga siiani väga sõbralik olnud siis ma otsustasin, et ma võtan tema enda siinseks kassiks :) Ta on siiani vist rahul, igatahes istus ta juba esimesel päeval mu toas.

Koera võtsime umbes 2 nädalat tagasi. Nimeks pandi talle "Sarin". Ta on 2.5
kuune, paterdab ringi ja on veel väikeste koordinatsioonihäiretega (vahel jookseb kogematta nt vastu seina :)) aga ta on haigelt armas.




Järgmine nädal on meil siin vaheaeg. Laupäeval lähme kogu jalkameeskonnaga Zwollesse tähistama meie suurepärast võistluse algust - 4 mängu ja 3 võitu. Kusjuures viimase mängu võitsime laupäeval 7-0!
Vaheaja lõpus tulevad ehk siia ka Eestist esimesed külalised :). Mu pere on hästi huvitatud ja positiivne selle suhtes. Nad ütlesid, et nad tahaks kuulda kuidas Eesti keelne vestlus kõlab, et see peab ilmselt väga naljakas olema. Ilmselt on nad siis kõik siin naeru-krampides, sest juba "kartulipuder hakklihakastmega" ajas nad meeletult naerma.
Eelmisel nädalal kogesin ka endale ootamatult väikest kodu-igatsust. See kestis õnneks ainult 2 päeva ja siis oli jälle tuju hea. Muidu olen siinse eluga väga rahul ja 10 punkti skaalal paneksin praegu 9 :).
Naljaks on see, et kui ma kooliaasta alguses väikse tibuvihmaga kooli pidin sõitma siis ajas see mind jube närvi.

Eelmine nädal ükspäev tibuvihmaga koolis sõites ütlesin ma aga täiesti mõtlematult, et täna on isegi päris hea ilm :D. Loomulikult paduvihma ma veel ei salli, kuid ootan huviga - äkki muutub mu arvamus ka sellest :).



Ahja, ühel ilusal päeval nägin ma teeääres lammast. Mõtlesin, et hea mõte on teda paitama minna - ta on ju nii pehme ja abitu. Aga mulle ootamatult ta ründas mind hetk peale pildi tegemist :D.




Enne Hollandisse tulekut kirjutasin postituse oma TOP 10 asjadest, mida arvatavasti igatsema hakkan. Nüüd on hea vaadata kas midagi on muutunud :). (Enne oli TOP 10 - pere, sõbrad, õhtud sõpradega, ilusad Eesti naised, oma klass, vanalinnas elamine, piimatooted, tuttavad näod linnas, suur voodi ja RaM'is leviv gossip.)


2 kuu möödudes igatsen kõige rohkem:

1. Peret.

2. Häid sõpru.
3. Õhtuid sõpradega

4. Oma klassi inimesi.
5. Koolibussi.
6. Kirde saia Eesti võiga
7. Sooja koolitoitu.
8. Seda, kuidas ühistranspordis sai rahulikult jänest sõita.
9. Eestis olemise tunnet. Ma ei oska seda kirjeldada aga siin olles ma tean millest ma räägin :D. Kodust välja astudes ja kasvõi toidupoodi sisse minnes on kuidagi täiesti teine tunne.
10. Rocca al Mare koolimaja. - Meil on see ikka uskumatult mõnus.
11. Seda, kui mu blogil oli veel ühtlane ja normaalne font!


2 comments:

Marge said...

Kas hollandis on midagi seda, mis on parem kui eestis? Tee nimekiri sellest ka! Seda näiteks juba mainisid, et suhtlemine on vabam ja inimesed avatumad. A mis veel?

Anonymous said...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed
erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.